جلسه 4: آموزش راه اندازی بسته های نصبی وردپرس

بازدید: 210 بازدید
دمو قالب وردپرس چیست؟

دمو قالب وردپرس چیست؟

هنگامی‌که شما قصد دارید قالبی را خریداری کنید و در سایت وردپرس خود آن را نصب کنید؛ از قبل یک پیش‌نمایش از آن قالب توسط سازنده و طراح قالب در خدمت شما قرار می‌گیرد. این پیش‌نمایش تمامی امکانات و قابلیت‌های قالب را برای شما نمایش می‌دهد؛ و شما می‌توانید قبل از خرید قالب آن را مشاهده کنید.

درواقع شما امکان این را دارید که نمونه واقعی قالب را ببینید و با آن آشنا شوید؛ و پس از مشاهده آن تصمیم به خرید قالب بگیرید. توسط دمو ارائه‌شده‌ای که توسط سازنده قالب ساخته‌شده است، کاربران می‌توانند در خرید خود دقت کرده و قالب مناسب با نیاز خود را خریداری کنند.

علاوه بر این سازندگان اصلی نیز توسط این امکان مفید می‌توانند طراحی و امکانات قالب ساخته‌شده توسط خود را در معرض دید سایر کاربران وردپرس قرار دهند. این امکانات می‌تواند شامل نوشته‌ها، برگه‌ها، تنظیمات و یا هر قابلیتی که قالب دارد باشد.

آموزش نصب قالب وردپرس با بسته نصبی

اگر شما بخواهید سایت خود را با قالب خریداری‌شده از سایت ما راه‌اندازی کنید. برای انجام این کار ۳ حالت وجود دارد:

۱. سایت شما قبلاً راه‌اندازی شده، و قصد ندارید اطلاعات موجود روی سایت شما از بین برود. در این صورت باید آموزش نصب قالب وردپرس را مشاهده بفرمایید.

۲. سایت شما قبلاً با همین قالب راه‌اندازی شده است و باید قالب را آپدیت کنید.

۳. سایت شما راه‌اندازی نشده و می‌خواهید سایتی جدید راه‌اندازی کنید؛ و مشکلی نیست که اطلاعات موجود روی سایت شما از بین برود. اگر این‌طور است پیشنهاد می‌کنیم بسته نصبی آماده ما را نصب بفرمایید. به‌این‌ترتیب کار شما سریع‌تر انجام می‌شود، و شما قادر هستید تا حد زیادی در زمان خود صرفه‌جویی کنید. با نصب بسته‌های نصبی به‌راحتی و در چند دقیقه می‌توانید سایتی دقیقاً مشابه دمو داشته باشید. یعنی با یک کلیک می‌توانید قالب، افزونه‌ها و محتوای دمو را روی سایت خود نصب و راه‌اندازی کنید.

در وردلند

در وردلند اگر اقدام به خریداری یک قالب کنید دو فایل به شما ارائه می شود که یکی از فایل ها قالب خریداری شده به تنهایی میباشد و دیگری لینک بسته نصبی آماده قالب میباشد.

حالا شما می خواهید سایت خود را با قالب خریداری شده از ما راه اندازی کنید. دو حالت وجود دارد. یا سایت شما قبلا راه اندازی شده و نمی خواهید اطلاعات موجود روی سایت شما از بین برود. که باید آموزش نصب قالب وردپرس را مشاهده بفرمایید.

یا سایت شما راه اندازی نشده و می خواهید سایتی جدید راه اندازی کنید و مشکلی نیست که اطلاعات موجود روی سایت شما از بین برود. اگر اینطور است پیشنهاد می کنم بسته نصبی آماده ما را نصب بفرمایید تا کار شما سریعتر انجام شود. با نصب بسته های نصبی به راحتی و در چند دقیقه می توانید سایتی دقیقا مشابه دمو داشته باشید. یعنی با یک کلیک : قالب ، افزونه ها ، وردپرس و محتوای دمو روی سایت شما نصب می شود.

با بسته های نصبی وردلند می توانید وردپرس ، قالب ، دموی قالب و افزونه های مورد نیاز را در کمتر از چند دقیقه راه اندازی کنید.
لطفا انتخاب کنید می خواهید بسته نصبی را روی چه سیستمی پیاده سازی کنید:

به زودی تکمیل خواهد شد .

مطالعه بیشتر