وب سایت وردلند

بادی‌پرس

بادی‌پرس

بادی‌پرس

 

شرح

  • آیا به دنبال یک نرم افزار شبکه اجتماعی مدرن ، قوی و پیشرفته هستید؟ BuddyPress مجموعه ای از م componentsلفه هاست که در یک شبکه اجتماعی معمولی مشترک است و امکان افزودن ویژگی های عالی از طریق سیستم پلاگین گسترده WordPress را فراهم می کند.
  • BuddyPress با هدف ایجاد سازندگان و توسعه دهندگان سایت بر سهولت یکپارچه سازی ، سهولت استفاده و توسعه پذیری متمرکز شده است. این نرم افزار عمداً قدرتمند و در عین حال باورنکردنی ساده ای از شبکه اجتماعی است که توسط همکاران وردپرس ساخته شده است.
  • اعضا می توانند برای ایجاد پروفایل کاربر ، مکالمه خصوصی ، ایجاد ارتباطات اجتماعی ، ایجاد و تعامل گروهی و موارد دیگر در سایت شما ثبت نام کنند. واقعاً یک شبکه اجتماعی در یک جعبه ، BuddyPress به شما کمک می کند خانه ای برای شرکت ، مدرسه ، تیم ورزشی یا سایر انجمن های تخصصی خود بسازید.

ساخته شده با توجه به توسعه دهندگان

  • BuddyPress به سازندگان و توسعه دهندگان سایت کمک می کند تا ویژگی های انجمن را به وب سایت های خود اضافه کنند.
  • همراه با یک API سازگار با تم قوی که تمام تلاش خود را می کند تا هر صفحه محتوای BuddyPress را فقط با هر قالب وردپرس نشان دهد و احساس خوبی داشته باشد.
  • به احتمال زیاد باید خودتان مقداری از سبک را تنظیم کنید تا همه چیز بکر به نظر برسد.
  • تم های BuddyPress فقط تم های WordPress با قالب های اضافی هستند و با کمی کار می توانید به راحتی خودتان را نیز بسازید! تعداد انگشت شماری از مضامین خاص BuddyPress برای بارگیری از WordPress.org به راحتی در دسترس است و موارد بسیار بیشتری از نویسندگان تم شخص ثالث در دسترس است.
  • BuddyPress همچنین با پشتیبانی داخلی از Akismet و bbPress ، دو افزونه وردپرس بسیار محبوب و بسیار قدرتمند ارائه می شود. اگر از هر کدام استفاده می کنید ، از صفحات تنظیمات آنها بازدید کنید و اطمینان حاصل کنید که همه چیز مطابق میل شما پیکربندی شده است.

اکوسیستم بادی پرس

  • WordPress.org برخی از افزونه های شگفت انگیز BuddyPress را در خود جای داده است ، از جمله:

برگه افزونه در سایت وردپرس>>

وب سایت افزونه >>

( وردلند با ارائه آموزش های ساخت سایت از صفر تا صد با طراحی لگو ، طراحی بنرها ، آیکون ها ، فروشگاه آنلاین ، ساختن اپلیکیشن های اندروید ، آی او اس ، بهینه سازی وب سایت های خود و درست کردن سئو سایت ، شما دوستان عزیز را یاری خواهد کرد . )

مشاوره آموزشی رایگان

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از انتخاب دوره آموزشی مناسب خود، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی مجموعه وردلند آکادمی استفاده نمائید.

ما در تیم تولید محتوای وردلند ، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه وردپرس و کسب‌و‌کارهای اینترنتی را برای شما فراهم کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *