وب سایت وردلند

ویرایشگر کلاسیک

ویرایشگر کلاسیک

ویرایشگر کلاسیک

ویرایشگر کلاسیک یک افزونه رسمی توسط تیم وردپرس است که نسخه قبلی (“کلاسیک”) وردپرس و صفحه “ویرایش پست” را بازیابی می کند. این باعث می شود که از پلاگین هایی استفاده شود که صفحه نمایش را گسترش می دهند، جعبه های متا قدیمی را اضافه می کند یا در غیر این صورت به ویرایشگر قبلی بستگی دارد

ویرایشگر کلاسیک یک پلاگین رسمی وردپرس است و به طور کامل پشتیبانی و نگهداری می شود تا حداقل 2022 یا تا زمانی که لازم باشد.

در یک نگاه، این افزونه در زیر افزوده میشود:

مدیران میتوانند برای همه کابران ویرایشگر پیشفرض را انتخاب کنند.
مدیران میتوانند به کاربران برای تغییر ویرایشگر پیشفرض اجازه بدهند.
وقتی اجازه دهید،کاربران میتوانند هر ویرایشگر را برای نوشته انتخاب کنند.
Each post opens in the last editor used regardless of who edited it last. This is important for maintaining a consistent experience when editing content.
In addition, the Classic Editor plugin includes several filters that let other plugins control the settings, and the editor choice per post and per post type.

By default, this plugin hides all functionality available in the new block editor (“Gutenberg”).

( وردلند با ارائه آموزش های ساخت سایت از صفر تا صد با طراحی لگو ، طراحی بنرها ، آیکون ها ، فروشگاه آنلاین ، ساختن اپلیکیشن های اندروید ، آی او اس ، بهینه سازی وب سایت های خود و درست کردن سئو سایت ، شما دوستان عزیز را یاری خواهد کرد . )

مشاوره آموزشی رایگان

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از انتخاب دوره آموزشی مناسب خود، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی مجموعه وردلند آکادمی استفاده نمائید.

ما در تیم تولید محتوای وردلند ، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه وردپرس و کسب‌و‌کارهای اینترنتی را برای شما فراهم کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *