وب سایت وردلند

محافظت در برابر هرزنامه

محافظت در برابر هرزنامه

محافظت در برابر هرزنامه

اکیسمت دیدگاه‌های شما را دربرابر پایگاه‌ داده عظیم خود بررسی کرده و شما و وبسایتتان را در برابر محتوای مخرب حفاظت می‌کند. شما می‌توانید جفنگ‌های شناسایی شده توسط اکیسمت را در بخش دیدگاه‌ها پنل مدیریتی خود مشاهده کنید.

ویژگی های اصلی Akismet عبارتند از:

  • به طور خودکار همه نظرات را بررسی می کند و مواردی را که به نظر می رسد هرزنامه را فیلتر می کند.
  • هر نظر دارای تاریخچه وضعیت است، بنابراین شما به راحتی می توانید ببینید که کدام نظر توسط Akismet گرفته شده یا پاک شده است و توسط یک ناظر اسپم شده یا غیرفعال شده است.
  • URL ها در body comment نمایش داده می شوند تا لینک های پنهان یا گمراه کننده را نشان دهند.
  • مدیران می توانند تعداد نظرات تأیید شده را برای هر کاربر مشاهده کنند.
  • یکی از ویژگی های رها کردن که بلافاصله بدترین هرزنامه را مسدود می کند، صرفه جویی در فضای دیسک شما و سرعت بخشیدن به سایت شما. محافظت در برابر هرزنامه

PS: You’ll be prompted to get an Akismet.com API key to use it, once activated. Keys are free for personal blogs; paid subscriptions are available for businesses and commercial sites.

 

( وردلند با ارائه آموزش های ساخت سایت از صفر تا صد با طراحی لگو ، طراحی بنرها ، آیکون ها ، فروشگاه آنلاین ، ساختن اپلیکیشن های اندروید ، آی او اس ، بهینه سازی وب سایت های خود و درست کردن سئو سایت ، شما دوستان عزیز را یاری خواهد کرد . )

مشاوره آموزشی رایگان

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از انتخاب دوره آموزشی مناسب خود، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی مجموعه وردلند آکادمی استفاده نمائید.

ما در تیم تولید محتوای وردلند ، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه وردپرس و کسب‌و‌کارهای اینترنتی را برای شما فراهم کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *