وب سایت وردلند

یواست سئو

یواست سئو

یواست سئو

پلاگین شماره 1 وردپرس SEO

Yoast SEO از سال 2008 به میلیون ها وب سایت در سراسر جهان کمک کرده است که در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشند. این افزونه SEO WordPress به شما در بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند. آیا شما کاملاً قانع نیستید؟ Yoast SEO پلاگین مورد علاقه وردپرس SEO میلیون ها کاربر در سراسر جهان است!

از آنجا که مأموریت Yoast SEO برای همه است ، کاربران این پلاگین از نانوایی گوشه گوشه تا برخی از محبوب ترین سایتهای کره زمین را شامل می شوند.

اجازه ندهید که رقبای شما برنده شود

آیا می دانید رقبای شما در طاقچه شما چه کسانی هستند؟ دلیلی وجود دارد که آنها رقبای شما هستند: آنها آنچه را که شما انجام می دهید انجام می دهند. و حتی ممکن است اکنون این کار را بهتر انجام دهند. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از آنها پیروز شوید ، بلکه این بدان معنی است که برای رسیدن به صعود و صعود به همه کمکها نیاز دارید! Yoast SEO برای کمک به شما در اینجا کمک می کند زیرا ما به میلیونها انسان در سراسر جهان با تلاش های سئو خود در ,ورپرس کمک کرده ایم.

مراقبت از سئو وردپرس شما

Yoast SEO همه تلاش خود را می کند تا هم بازدید کنندگان و هم عنکبوت های موتور جستجو را خوشحال کند. یک تیم اختصاصی از توسعه دهندگان ، آزمایش کنندگان ، معماران و کارشناسان سئو روزانه برای بهبود افزونه با هر نسخه کار می کنند. Yoast SEO ارائه می دهد:

الگوی عنوان و توضیحات متا برای مارک بهتر و قطعه های سازگار در نتایج جستجو.
پیاده سازی پیشرفته Schema به موتورهای جستجوگر کمک می کند تا سایت شما را حس کنند و شانس نتایج غنی آرزو را افزایش می دهد.
عملکرد پیشرفته نقشه سایت XML با فشار یک دکمه.
کنترل کامل بر خرده فروشی سایت شما.
به طور خودکار URL های کانونی را تنظیم کنید تا از محتوای تکراری جلوگیری کنید.
[پولی] support for our نسخه پولی افزونه کاربران.
[حق بیمه] امکان گسترش Yoast SEO با پسوندهای SEO News ، SEO Video ، SEO محلی و WooCommerce SEO.

مطالب SEO خود بنویسید

ما می دانیم که محتوا پادشاه است ، به همین دلیل Yoast SEO به دلیل تجزیه و تحلیل خوانایی و تجزیه و تحلیل SEO مشهور است. Yoast SEO به شما می دهد:

تجزیه و تحلیل سئو: ابزاری ارزشمند برای نوشتن متون دوستانه SEO با کلمات کلیدی مناسب (تمرکز) در ذهن.
تجزیه و تحلیل خواننده: اطمینان حاصل کنید که در حال حاضر نوشتن آسان برای هضم وجود دارد و محتوا را برای بازدید کنندگان و موتورهای جستجو درگیر کنید.
پیش نمایش قطعه ما که به شما نشان می دهد پست یا صفحه شما در نتایج جستجو چگونه به نظر می رسد. حتی در موبایل!
س FAالات متداول و HowTo برای ویرایشگر وردپرس ، بنابراین موتورهای جستجو می دانند که شما در حال ارائه یک صفحه FAQ یا راهنماهای HowTo هستید.
[حق بیمه] پیش نمایش های اجتماعی برای نشان دادن چگونگی نمایش محتوای شما در توییتر و فیس بوک.
[Premium] ابزار Insights که متن شما را بر روی چه چیزی متمرکز می کند نشان می دهد. به این ترتیب می توانید مقاله خود را مطابق با عبارات کلیدی خود حفظ کنید.
[حق بیمه] توانایی بهینه سازی مقاله شما برای مترادف ها و عبارات کلیدی مرتبط.
[حق بیمه] ما اکنون اشکال مختلف کلمه عبارات کلیدی شما را می شناسیم ، مانند مفرد و جمع ، اما همچنین افعال مختلف را (در حال حاضر فقط به انگلیسی) می شناسیم. به شما کمک می کند متن خود را به روشی طبیعی تر بهبود ببخشید.
[حق بیمه] پیشنهادات پیوند داخلی به صورت خودکار: مقاله خود را بنویسید و پست های پیشنهادی را برای پیوند دادن به طور خودکار دریافت کنید!

سایت خود را در شکل کامل حفظ کنید

خواه صاحب مشاغل یا وبلاگ نویسان باشید ، خالق محتوا ، توسعه دهنده یا متخصص سئو: Yoast SEO به شما کمک می کند وب سایت خود را در شکل مناسبی حفظ کنید. Yoast SEO:

موتور وب سایت خود را تنظیم کنید تا بتوانید روی ایجاد محتوای عالی تمرکز کنید.
به شما کمک می کند تا محتوای سنگ بنای و ویژگی های پیوند داخلی را در اختیار شما قرار دهند تا به شما در رتبه بندی کلمات کلیدی مناسب با صفحات مناسب کمک کند.
به شما کمک می کند تا تلاشهای SEO خود در WordPress SEO را مدیریت کنید: با نقش SEO ما می توانید به همکاران دسترسی داشته باشید تا به بخش های خاصی از افزونه Yoast SEO دسترسی پیدا کنند.
دارای ویرایشگر دسته جمعه ای است بنابراین می توانید ویرایش های گسترده ای را در مورد عناوین و توضیحات متا وب سایت خود انجام دهید.
برای کمک به موتورهای جستجوگر وب سایت شما ، مطالب خود را به داده های ساخت یافته ترجمه می کند.
[Premium] برای مدیریت نحوه به اشتراک گذاری صفحه خود در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر ، پیش نمایش های اجتماعی به شما می دهد.
[Premium] دارای یک مدیر هدایت کامل برای سالم نگه داشتن سایت شما با هدایت آسان صفحات حذف شده و URL های تغییر یافته است.

 

( وردلند با ارائه آموزش های ساخت سایت از صفر تا صد با طراحی لگو ، طراحی بنرها ، آیکون ها ، فروشگاه آنلاین ، ساختن اپلیکیشن های اندروید ، آی او اس ، بهینه سازی وب سایت های خود و درست کردن سئو سایت ، شما دوستان عزیز را یاری خواهد کرد . )

مشاوره آموزشی رایگان

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از انتخاب دوره آموزشی مناسب خود، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی مجموعه وردلند آکادمی استفاده نمائید.

ما در تیم تولید محتوای وردلند ، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه وردپرس و کسب‌و‌کارهای اینترنتی را برای شما فراهم کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *