وب سایت وردلند

بررسی سلامت و عیب‌یابی

بررسی سلامت و عیب‌یابی
بررسی سلامت و عیب‌یابی

بی بی پرس

health-check-and-troubleshooting

شرح

  • بررسی سلامت، مشکلات متداول را شناسایی و به شما در پیدا کردن تداخل افزونه‌ها و پوسته‌ها کمک می‌کند.
  • این افزونه برای شناسایی خطاهای رایج پیکربندی و موارد شناخته شده ، تعدادی بررسی در نصب وردپرس شما انجام می دهد ، همچنین به پلاگین ها و تم ها اجازه می دهد چک های خود را اضافه کنند.
  • بخش اشکال زدایی ، که به شما امکان می دهد اطلاعاتی در مورد وردپرس و پیکربندی سرور خود را که می توانید به راحتی با نمایندگان پشتیبانی برای تم ها ، افزونه ها یا انجمن های پشتیبانی رسمی WordPress.org به اشتراک بگذارید ، جمع آوری کنید.
  • عیب یابی به شما امکان می دهد یک جلسه تمیز وردپرس داشته باشید ، جایی که همه افزونه ها غیرفعال هستند و از یک تم پیش فرض استفاده می شود ، اما فقط برای کاربر شما تا زمانی که آن را غیرفعال کنید یا از سیستم خارج شوید.
  • بخش Tools به شما اجازه می دهد تا بررسی کنید که در پرونده های WordPress دستکاری نشده است ، آیا ایمیل ها می توانند ارسال شوند و آیا افزونه های شما با هر نسخه به روزرسانی نسخه PHP در آینده سازگار هستند.
  • برای مثال جامع تری در مورد نحوه استفاده موثر از پلاگین Health Check ، به صفحه راهنمای تیم پشتیبانی WordPress.org درباره این افزونه مراجعه کنید.
  • بازخورد از طریق بخشهای WordPress.org ، صفحه پروژه GitHub یا Slack در هر دو فرم # یا # سایت-سلامت مناسب است.

برگه افزونه در سایت وردپرس>>

وب سایت افزونه >>

( وردلند با ارائه آموزش های ساخت سایت از صفر تا صد با طراحی لگو ، طراحی بنرها ، آیکون ها ، فروشگاه آنلاین ، ساختن اپلیکیشن های اندروید ، آی او اس ، بهینه سازی وب سایت های خود و درست کردن سئو سایت ، شما دوستان عزیز را یاری خواهد کرد . )

مشاوره آموزشی رایگان

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از انتخاب دوره آموزشی مناسب خود، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی مجموعه وردلند آکادمی استفاده نمائید.

ما در تیم تولید محتوای وردلند ، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه وردپرس و کسب‌و‌کارهای اینترنتی را برای شما فراهم کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *