وب سایت وردلند

گوتنبرگ

گوتنبرگ

گوتنبرگ

 

شرح

  • “گوتنبرگ” یک نام رمز برای الگوی کاملاً جدیدی در ساخت و انتشار سایت وردپرس است که هدف آن ایجاد انقلابی در کل تجربه نشر است ، همانطور که گوتنبرگ کلمه چاپی را نوشت.
  • در حال حاضر ، این پروژه در مرحله اول یک فرایند چهار فاز است که تمام بخش های وردپرس – ویرایش ، شخصی سازی ، همکاری و چند زبانه – را لمس می کند و بر روی یک تجربه ویرایش جدید ، ویرایشگر بلوک متمرکز شده است.
  • ویرایشگر بلوک یک رویکرد مدولار به صفحات و پست ها ارائه می دهد: هر قسمت از محتوای ویرایشگر ، از یک پاراگراف به یک گالری تصاویر تا یک عنوان ، بلوک خاص خود است.
  • و دقیقاً مانند بلوک های فیزیکی ، بلوک های وردپرس می توانند اضافه ، مرتب و مرتب شوند و به کاربران وردپرس امکان ایجاد صفحات غنی از رسانه را به روشی بصری بصری – و بدون ایجاد مشکل مانند کد کوتاه یا HTML سفارشی می دهد.
  • ویرایشگر بلوک برای اولین بار در دسامبر 2018 در دسترس قرار گرفت و ما هنوز هم در تلاش هستیم که تجربه را اصلاح کنیم ، بلوک های بیشتر و بهتری ایجاد کنیم و زمینه را برای سه مرحله بعدی کار ایجاد کنیم. افزونه Gutenberg آخرین نسخه ویرایشگر بلوک را به شما ارائه می دهد تا بتوانید با ما در آزمایش ویژگی های خونریزی همراه باشید ، با بلوک ها بازی کنید و شاید برای ساخت خود الهام بگیرید.

برگه افزونه در سایت وردپرس>>

وب سایت افزونه >>

( وردلند با ارائه آموزش های ساخت سایت از صفر تا صد با طراحی لگو ، طراحی بنرها ، آیکون ها ، فروشگاه آنلاین ، ساختن اپلیکیشن های اندروید ، آی او اس ، بهینه سازی وب سایت های خود و درست کردن سئو سایت ، شما دوستان عزیز را یاری خواهد کرد . )

مشاوره آموزشی رایگان

شما این فرصت را دارید، با تکمیل فرم زیر، قبل از انتخاب دوره آموزشی مناسب خود، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی مجموعه وردلند آکادمی استفاده نمائید.

ما در تیم تولید محتوای وردلند ، سخت در تلاش هستیم تا بهترین مقالات آموزشی در زمینه وردپرس و کسب‌و‌کارهای اینترنتی را برای شما فراهم کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *